Πολιτική πληρωμών

Άρθρο 1 – Μέθοδοι Πληρωμής
Ο Πελάτης δύναται να εξοφλεί το τίμημα των παρεχόμενων υπηρεσιών ηλεκτρονικά μέσω της υπηρεσίας Viva Wallet, επιλέγοντας έναν από τους διαθέσιμους τρόπους (χρεωστική/πιστωτική κάρτα, Viva Wallet λογαριασμός ή τραπεζικό έμβασμα, όπου παρέχεται).

Άρθρο 2 – Ασφάλεια Συναλλαγών
Η διεκπεραίωση των ηλεκτρονικών πληρωμών πραγματοποιείται μέσω της ασφαλούς πλατφόρμας Viva Wallet, σύμφωνα με τις διατάξεις της εκάστοτε ισχύουσας ευρωπαϊκής και ελληνικής νομοθεσίας περί ηλεκτρονικών συναλλαγών και προστασίας προσωπικών δεδομένων. Η „My Selfstorage Box“ δεν αποθηκεύει και δεν έχει πρόσβαση σε στοιχεία πληρωμής (π.χ. αριθμούς καρτών).

Άρθρο 3 – Επιβεβαίωση Πληρωμής
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της συναλλαγής, αποστέλλεται στον Πελάτη ηλεκτρονική επιβεβαίωση στο δηλωθέν email. Η ενεργοποίηση της υπηρεσίας πραγματοποιείται μόνο μετά την επιβεβαίωση πληρωμής.

Άρθρο 4 – Προμήθειες – Έξοδα Συναλλαγής
Δεν επιβαρύνεται ο Πελάτης με πρόσθετα έξοδα πληρωμής από πλευράς της „My Selfstorage Box“. Ενδέχεται να ισχύουν προμήθειες που προκύπτουν από την ίδια την Viva Wallet ή την τράπεζα του Πελάτη.

Άρθρο 5 – Ακυρώσεις & Επιστροφές Χρημάτων
Σε περίπτωση νόμιμης υπαναχώρησης ή ακύρωσης της συναλλαγής από τον Πελάτη, η επιστροφή του ποσού πραγματοποιείται εντός επτά (7) εργάσιμων ημερών με τον ίδιο τρόπο πληρωμής, εκτός αν συμφωνηθεί άλλως. Για περισσότερες λεπτομέρειες, εφαρμόζεται η Πολιτική Ακυρώσεων και Επιστροφών της Εταιρείας

Άρθρο 6 – Ανεπιτυχής Συναλλαγή
Σε περίπτωση αποτυχίας πληρωμής ή αμφισβήτησης της συναλλαγής, η „My Selfstorage Box“ διατηρεί το δικαίωμα αναστολής ή ακύρωσης της παρεχόμενης υπηρεσίας μέχρι την τακτοποίηση της οφειλής.

Άρθρο 7 – Προθεσμία Καταβολής Πληρωμής

  • Σε περίπτωση προπληρωμής, το συνολικό ποσό καθίσταται άμεσα πληρωτέο, ανάλογα με τη διάρκεια μίσθωσης και τον τύπο της αποθήκης.
  • Σε περίπτωση μηνιαίας χρέωσης, το μίσθωμα του πρώτου μήνα καθίσταται άμεσα πληρωτέο.
    Κάθε επόμενο μηνιαίο μίσθωμα καταβάλλεται προκαταβολικά και το αργότερο έως την 3η εργάσιμη ημέρα κάθε μήνα στο τραπεζικό μας λογαριασμό, ανεξαρτήτως παραλαβής τιμολογίου.
Η πληρωμή θεωρείται ολοκληρωμένη μόνο όταν αποσταλεί στον Πελάτη ηλεκτρονική επιβεβαίωση πληρωμής.

Άρθρο 8 – Πολιτική Μη Εξόφλησης Ενοικίου

Σε περίπτωση καθυστέρησης πληρωμής του μηνιαίου ενοικίου για τη χρήση της αποθήκης, ισχύουν οι παρακάτω όροι:

  1. Ημερομηνία Πληρωμής
    Το ενοίκιο πρέπει να καταβάλλεται προκαταβολικά κάθε μήνα, την πρώτη ημέρα του μήνα, στον τραπεζικό μας λογαριασμό.
  2. Περίοδος Χάριτος
    Δίνεται περίοδος χάριτος 5 ημερών από την ημερομηνία πληρωμής. Μετά την πάροδο της περιόδου χάριτος, ο λογαριασμός θεωρείται εκκρεμής.
  3. Προσαύξηση Καθυστέρησης
    Για κάθε καθυστερημένη πληρωμή επιβάλλεται χρέωση καθυστέρησης 10 ευρώ ανά εβδομάδα ή 2% επί του μηνιαίου ενοικίου, όποιο είναι μεγαλύτερο.
  4. Αναστολή Πρόσβασης
    Αν η καθυστέρηση υπερβεί τις 10 ημέρες, η πρόσβαση στην αποθήκη αναστέλλεται προσωρινά έως ότου εξοφληθεί πλήρως το οφειλόμενο ποσό και οι χρεώσεις καθυστέρησης.
  5. Καταγγελία Συμβολαίου & Δικαίωμα Εκκένωσης
    Αν η καθυστέρηση υπερβεί τις 30 ημέρες, η MySelfstorageBox διατηρεί το δικαίωμα να καταγγείλει τη σύμβαση χωρίς άλλη ειδοποίηση και να προβεί σε εκκένωση της αποθήκης, σύμφωνα με τις προβλέψεις του νόμου. Τα αποθηκευμένα αντικείμενα δύναται να θεωρηθούν εγκαταλελειμμένα και να διατεθούν ή καταστραφούν μετά από σχετική ειδοποίηση.
  6. Επικοινωνία & Διακανονισμοί
    Ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει άμεσα την εταιρεία σε περίπτωση οικονομικής δυσκολίας. Είναι δυνατή η ρύθμιση της οφειλής κατόπιν συμφωνίας, πριν την ενεργοποίηση των μέτρων αναστολής ή καταγγελίας.
Μην διστάσετε να επικοινωνήστε μαζί μας

Χρειάζεσαι βοήθεια?

Καλέστε μας +30 2310 123 456

Email